L’associazione Color placemaking si propone come scopo la promozione di una cultura del progetto del colore basata sulle possibilità di intendere il colore non solo come un efficace mezzo di riqualificazione o micro-riqualificazione percettiva, ma anche come significato sociale, culturale ed educativo, quale facilitatore di un processo comunitario di trasformazione, adattamento e appropriazione dei luoghi.
Color Placemaking association aims to promote a culture of color design based on the possibility of understanding color not only as an effective means of perceptual requalification, but also in a social, cultural and educational meaning, as a facilitator of a community process of transformation, adaptation and appropriation of places.
Socio ordinario
Ordinary member
Quota iscrizione 50,00 euro annuali
Chi partecipa al workshop è automaticamente iscritto all’Associazione per l’anno in corso e potrà rinnovare la sua quota negli anni successivi.
Registration fee 50.00 euros per year
Participants to the workshop are automatically registered with the Association for the current year and will be able to renew their fee in subsequent years.
Socio sostenitore
Supporting member
Quota iscrizione a partire da 500,00 euro annuali
Registration fee starting from 500.00 euros per year